Ik wilde gewoon een draad maken om mijn auto en de mods (voor zover ze er zijn!) die ik eraan doe, te volgen. Het zal niet veel of iets groots zijn, dus verwacht niet dat je weggeblazen wordt door iets ongewoons of onverwachts, maar voor het geval het iemand in de toekomst helpt...
Ik ben echt heel blij met het uiterlijk van mijn K5. Ik ben dol op de kleur, de wielen, het ontwerp en de styling, en zelfs het niet-Bose-geluidssysteem klinkt niet slecht in mijn oren (ik wil die opmerking vooraf laten gaan door het feit dat mijn gehoor slecht is en ik tinnitus heb). Ik zal geen mods aan de aandrijflijn doen, omdat ik mijn levenslange aandrijfgarantie niet ongeldig wil maken. Dat gezegd hebbende, het is niet perfect, dus er zijn een paar dingen die ik al heb gedaan die ik zal delen. Veel hiervan zijn dingen die ik heb geleerd of gezien op andere auto's, sommige uit mijn eigen ervaring, de meeste hier op dit forum, dus wees alsjeblieft niet beledigd als ik niet deel waar ik de mod oorspronkelijk heb gezien.
Ik ben echt heel blij met het uiterlijk van mijn K5. Ik ben dol op de kleur, de wielen, het ontwerp en de styling, en zelfs het niet-Bose-geluidssysteem klinkt niet slecht in mijn oren (ik wil die opmerking vooraf laten gaan door het feit dat mijn gehoor slecht is en ik tinnitus heb). Ik zal geen mods aan de aandrijflijn doen, omdat ik mijn levenslange aandrijfgarantie niet ongeldig wil maken. Dat gezegd hebbende, het is niet perfect, dus er zijn een paar dingen die ik al heb gedaan die ik zal delen. Veel hiervan zijn dingen die ik heb geleerd of gezien op andere auto's, sommige uit mijn eigen ervaring, de meeste hier op dit forum, dus wees alsjeblieft niet beledigd als ik niet deel waar ik de mod oorspronkelijk heb gezien.
- Het eerste wat ik deed, was een CarLink draadloze adapter voor Apple CarPlay/Android Auto installeren. Ik weet niet meer waar ik de mijne vandaan heb, want ik heb er $55 voor betaald toen ik hem kreeg. Ik gebruikte hem in mijn Camry voordat hij total loss werd verklaard, dus ik heb hem gewoon overgezet naar de K5. Ik wil niet lastig gevallen worden om mijn telefoon elke keer aan te sluiten als ik muziek wil streamen of Waze wil gebruiken (wat de hele tijd is), dus dit was een must.
- Vervolgens werkte mijn telefoon (iPhone 13 Pro) niet zo goed in de Qi-oplader. Ik ontdekte dat door een rietje op 3 1/8" lang te knippen en het in de holte voor de telefoon te laten vallen, deze naar een betere positie werd getild en hij nu zonder problemen oplaadt.
- Mijn auto werd geleverd met het Premium-pakket en vloermatten, maar niet met weerbestendige matten, dus de volgende was een set WeatherTech HP FloorLiners. Ik vind de HP-lijn beter dan de andere, omdat ze rubberachtiger zijn en beter passen. Ik heb ze net voor de voorstoelen gekregen, omdat ik zelden iemand anders dan mijn reddingshond Stuart achterin zal meenemen. Wat me bij de volgende mod brengt...
- Ik heb DEZE hangmat op de achterbank geïnstalleerd voor mijn vriend Stu. Het werkt OK, niet geweldig, maar het doet zijn werk. Ik gooi ook een deken in de hangmat voor hem en was hem een keer per week om te proberen het hondenhaar te beteugelen! Succes daarmee...
- Ik heb DEZE middenconsole-organizer geïnstalleerd. Niet veel over te zeggen, behalve dat hij prima werkt en zijn werk doet!
- Vervolgens waren DEZE LED-richtingaanwijzerlampen achter. Veel helderder dan de gloeilampen die werden vervangen, en geen foutmeldingen. Amazon zegt dat ze niet passen, maar ik heb ontdekt dat de bevestigde pasvorm van Amazon hoogstens 60% nauwkeurig is. Ze werken geweldig.
- Vervolgens was DEZE LED-kofferkbaklicht. Dit is een MUST! ZO veel helderder dan de zwakke kleine fabrieks gloeilamp, het is krankzinnig. En zo eenvoudig te vervangen.
- Ik heb de originele achteruitrijlichtlampen vervangen door DEZE. Veel helderder dan standaard, wat een groot probleem voor me was, omdat we bijna geen licht hebben rond waar we wonen. Werkt geweldig.